10 August 2015

I ❤ Sleep Tag!



Ik zag de I ❤ Sleep tag op verschillende blogs al verschijnen. En jaha I love to sleep, haha! Daarom leek het me fijn om deze tag zelf eens in te vullen. Benieuwd? Kijk snel even verder...


HOE LAAT GA JE MEESTAL NAAR BED?
 
Tijdens de week is dat meestal tussen half 11 en 11 uur. In het weekend kan dit natuurlijk wat later zijn ;).
 
WAT IS JOUW VASTE RITUEEL VOOR HET SLAPEN GAAN?
 
Make-up verwijderen + Huid verzorgen, tanden poetsen, in bed kruipen en nog een filmpje of serie kijken (of soms ook gewoon YouTube video's).
 
WAT DOE JE ALS JE NIET KAN SLAPEN?
 
Ik kijk eigenlijk gewoon films / series / YouTube tot ik voel dat ik in slaap kan vallen.
 
WAT IS JE FAVORIETE SLAAPHOUDING?
 
Toen ik jonger was kon ik echt alleen slapen op m'n rug, maar nu kan ik alleen op m'n zij in slaap vallen. Als ik nu lang op m'n rug lig, begint het ongemakkelijk aan te voelen.
 
WAARVOOR MAG JE JOU ALTIJD WAKKER MAKEN?
 
Als je ergens een schattige kat ziet ofzo. Haha, ja echt en m'n vriend weet dit ook! Aan het raam van onze slaapkamer hebben we een dakterras, waar soms katten opkomen. Als hij er 's morgens vroeg eentje ziet, weet hij dat hij me mag wakker maken zonder dat ik slechtgezind zal zijn ;p.
 
HOE LAAT GAAT DE WEKKER 'S OCHTENDS?
 
Tijdens de week om 6u30. In het weekend zet ik geen wekker, ik blijf dan ook langer wakker en gun mezelf wat langer slaap.
 
SNOOZEN OF DIRECT OPSTAAN?
 
Ik zou willen zeggen direct opstaan, maar ik denk dat ik toch altijd een beetje snooze. Tot als ik m'n vriend hoor rondlopen en weet dat hij naar de slaapkamer komt kijken of ik wel wakker ben haha.
 
SLAAP JE UIT TIJDENS HET WEEKEND?
 
Jaha zeker! Maar later dan 10u30 slaap ik nooit - en dit gebeurt ook enkel als ik echt slaap nodig had. Normaal ben ik meestal tussen 8u30 en 9u wakker.
 
WELKE RARE DINGEN DOE JE IN JE SLAAP?
 
Ik denk dat ik gewoon praat in m'n slaap soms. Wat ik soms echt -scary- vind, want wat zeg ik dan allemaal?
 
 
HOEVEEL KUSSENS LIGGEN ER IN JE BED?
 
4. Twee voor mij en twee voor m'n vriend, alleen gooit hij er altijd wel eentje uit bed.
 
WAT HEB JE AAN IN BED?
 
Pyjamabroek met t-shirt of topje.
 
SLAAP JE MET SOKKEN AAN?
 
Ik ga slapen met sokken aan maar trek ze in bed al snel uit.
 
HOE GROOT IS JOUW BED?
 
Goh ik denk 170 x 200 maar ben niet zeker.
 
ALS IK 'S OCHTENDS WAKKER WORD, IS HET EERSTE WAT IK DOE...
 
Op m'n gsm kijken en m'n blog en e-mails checken.
 
DROOM JE ELKE NACHT?
 
Niet elke nacht, maar toch vaak. En het zijn meestal goede dromen en geen nachtmerries, yay!
 
WELKE DROOM OF NACHTMERRIE KAN JE JE GOED HERRINEREN?
 
Goh, 80% van m'n dromen/nachtmerries weet ik de volgende dag wel nog. Maar ik vergeet ze eigenlijk al snel weer #Boring I know!
 
WAT IS JOUW GROOTSTE DROOM?
 
M'n grootste droom is om gewoon gelukkig te zijn en alles op m'n bucket list te kunnen doen.
 
Wat is jouw grootste droom?
Follow me:
 
 

1 comment: