12 August 2015

✿Blossom Scented Lip Gloss!


Telkens m'n vriend en ik uit gaan voor een 'shoppingspree' in Antwerpen, gaan we zeker langs bij de Urban Outfitters. Hij vooral voor de leuke kledij die ze er verkopen, ik dan weer meer voor de beauty-items die ze er verkopen. Soms hebben ze echt zo'n leuke dingetjes, enzo vond ik dan ook deze Blossom Scented Lip Gloss. Benieuwd naar deze lipgloss? Neem snel een kijkje...



Wat me het eerste opviel aan deze lipgloss was wat er zich binnenin bevond... Echte bloemen! Ziet het er niet zooo leuk uit? Ik denk dat dit één van de meer unieker beauty items is dat ik in mijn collectie bezit!


Bij de Urban Outfitters waren er maar een paar smaken, maar volgens mij bestaan er zo'n 18 verschillende. Ik koos voor kokosnoot - Ofcourse!


De lipgloss heeft een roll-on, en dit doet me echt denken aan toen ik jonger was. Ik had er zo eentje toen ik zo'n 13 jaar was denk ik.
Dankzij de roll-on breng je wel makkelijk product aan op je lippen. Hij heeft ook een hydraterende werking voor de lippen, en dat voel je echt eens je hem aanbrengt. Hij maakt je lippen ook mooi shiny, maar heeft niet dat typische lipgloss effect. Hij geeft een meer natuurlijkere finish.

Prijs: € 9,00 - Verkrijgbaar: Bij de Urban Outfitters.

Had jij al van deze scented lipglosses gehoord? Of kende jij vroeger die roll-on lipglosses ook?
 
Follow me:
 
 

7 comments:

  1. Oooh die is leuk! Lekker speciaal met die bloemen erin. Die moet ik hebben haha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaahaa alleen al omdat hij er zo leuk uitzag moest ik hem zelf ook hebben ;)!

      Delete
  2. Wat leuk dat er bloemetjes in zitten hihi!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  3. Best gek eigenlijk haha, ziet er wel leuk uit!

    ReplyDelete
  4. Echt leuk dat er bloemen inzitten!

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    ReplyDelete