06 July 2015

June ❤ Favorites!



Kan je geloven dat het alweer juli is? En de zomer is alvast begonnen met erg warme en zonnige dagen! Voor mij was het eigenlijk wat té warm, omdat ik hier niet zo goed tegen kan, maar ik heb het overleefd haha ;). Maar goed, in juni had ik een aantal favorieten en die laat ik vandaag aan jullie zien! Benieuwd? Neem dan snel een kijkje verder...




Cien Aftersun Lotion - We hadden een paar erg zonnige en vooral warme dagen en dan greep ik vaak 's avonds naar deze aftersun lotion. Hij voelt lekker koelend aan op de huid en heeft een lekkere zoete geur. Omdat we echt erg hete dagen hadden, voelde ik m'n huid soms gewoon zo branden (ookal had ik me volgesmeerd met zonnecrème), en deze lotion kalmeerde m'n huid enorm!
Schwarzkopf Cream & Oil Shampoo - Deze shampoo is speciaal voor gespleten punten en haarbreuk. Omdat ik zo'n fijn haar heb, breekt het ook makkelijk. Maar dankzij deze shampoo zie ik echt grote veranderingen! M'n haar ziet er gewoon gezonder uit.
Catrice Absolute Matt Eyeshadow Palette - Toen dit palette uitkwam had ik hem een paar keer gebruikt, maar daarna bleef hij wat aan de kant liggen. Maar nu ben ik helemaal into matte oogschaduw & ben ik van dit palette gaan houden!
Spa Secrets Miracles Of Bali Body Cream - Het is je waarschijnlijk niet ontgaan dat het Kruidvat een hele fijne, nieuwe lijn uitbracht: de Spa Secrets. &Echt als je een droge huid hebt, is deze body cream echt ideaal! Hij voelt wel wat vettig aan, maar trekt wel goed in de huid.
Scholl Velvet Smooth Voetvijl - De perfecte tool om mooie en zachte voetjes te krijgen? Dat is zeker deze Velvet Smooth voetvijl!
Cien Waterproof Mascara - In m'n favorieten van mei toonde ik al een mascara van Cien. En deze maand zit er weer eentje in! Dit keer de waterproof variant. Hij geeft een mooi volume aan m'n wimpers en separeert ze goed van elkaar. Ik denk dat ik deze zelfs net iets fijner vind dan de vorige!
Maybelline Browdrama Sculpting Brow Mascara - Ik heb nooit veel extra tijd 's morgens om echt extra aandacht aan m'n wenkbrauwen te geven. Maar daar bracht deze brow mascara verandering in! Hij is makkelijk en snel aan te brengen. Ook brengt hij je wenkbrauwen mooi in shape en geeft hij een heel subtiel kleurtje.
NYC Intense Lip Colour in 051 Canal St Coral - Het is zomer en dat betekend voor mij: tijd om m'n oranje lipsticks weer boven te halen! De laatste tijd greep ik vaak naar dit jumbo lippotlood van NYC - Een prachtige oranje tint!

Wat waren jouw favorieten de voorbije maand? Ik ben benieuwd!

Follow me:
 
 

5 comments:

  1. De bodycream van Kruidvat is mijn favoriet, je ziet ze nu overal verschijnen.

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Leuke favorieten :-D

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke favorieten! Liefs x

    ReplyDelete
  4. Mooie favorieten. Ik ben benieuwd geworden naar de body cream van kruidvat.

    ReplyDelete