21 July 2015

Cien ❤ Shower Creams!


Zo'n jaartje geleden kon je hier al een artikel lezen over de shower creams van Cien. Toen ik ze deze week opnieuw, maar met andere geuren, in de Lidl zag staan was ik meteen enorm enthousiast. Ik was vorig jaar al fan van deze shower creams en vandaag vertel ik jullie wat ik van de nieuwe geuren vind!


Zoals vorig jaar komen de shower creams in enorm flessen van 500ml en zien ze erg kleurrijk en speels uit. Met andere woorden je wordt er gewoon meteen door aangetrokken. Het product zelf is opnieuw erg vloeibaar en voelt fijn aan op de huid.
 
In totaal zijn er drie geuren: Indian Fruit, Sweet Peach & Coco Bahama. Wat me wel meteen opviel was dat de geur Coco Bahama er opnieuw tussenzat. Persoonlijk vind ik dit gewoon super omdat ik wel van die kokosgeuren hou.
 
Indian Fruit: Een erg zoete, fruitige geur (zoals de naam al doet vermoeden).
Coco Bahama: Een erg lekkere kokosgeur!
Sweet Peach: Je ruikt de perziken gewoon erg goed bij deze shower cream, love it!
 
Ja, ik ben best weer te spreken over deze nieuwe geuren! Wat ik wel een beetje mis, is een frissere geur. Het zijn alle drie, één voor één lekkere geuren, maar het zijn wel drie zoete geuren. Vorig jaar zat de geur First Ginger erbij, wat wel een frissere geur was.
 
Prijs: € 1,49 - Verkrijgbaar: Bij de Lidl.
 
Heb jij deze shower creams al gezien? Wat vind jij ervan?
 
Follow me:
 
 
 


3 comments:

  1. Oh die klinken wel goed. Ze doen me een beetje aan de showergels van Treacle Moon denken. Ga eens naar Lidl moeten gaan.

    ReplyDelete
  2. Deze zien er wel lekker uit, ik kende ze nog niet!

    ReplyDelete
  3. Ziet er goed uit! Ik kende dit nog niet :-)

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete