16 June 2015

Spa Secrets ♡ Miracles of Bali!


Ok, ik ben echt zo enthousiast over de volgende producten! Kruidvat bracht een nieuwe lijn uit, Spa Secrets. Daarbinnen heb je drie verschillende geuren: Miracles of Bali, Treasures of Morocco en Traditions of Japan. Uiteindelijk wil ik ze allemaal eens proberen, maar om te beginnen kocht ik de shower gel en body cream van de Miracles of Bali lijn. Benieuwd? Kijk snel even verder.



Laten we het eerst en vooral even hebben over de verpakking. Hoe cute is deze wel niet? Elke geurlijn heeft ook zijn eigen kleur waaraan je ze kan herkennen en geel is de kleur voor Miracles of Bali.
De geur van Miracles of Bali is een combinatie van kokoswater en frangipani en volgens mij is dit wel de meest populaire geur. Het is een hele zoete, maar wel sterke geur. Ik ben er in ieder geval helemaal weg van!


De showergel geeft al meteen een fijn gevoel onder de douche. Vooral omdat het zo'n 'tropische' geur is, doet het me meteen wegdromen naar warmere oorden.

 
Van de body cream ben ik erg fan en m'n vriend ook. Het is een dikkere crème en voelt best vettig aan. Wat me normaalgezien zou storen. Maar deze dringt snel in de huid en is volgens mij erg fijn als je een erg droge huid hebt. Hij maakt de huid enorm zacht en het is zo'n geur dat je erg lang nog ruikt.

Prijs: Shower Gel - € 2,99 | Body Cream - € 4,99 | Verkrijgbaar: Kruidvat

Heb jij al iets van de Spa Secrets lijn?

Follow me:
 
 

4 comments:

  1. ik ben er zo benieuwd naar. Ben deze week al voor de tweede keer naar de Kruidvat in mijn buurt geweest en ze hadden de producten nog altijd niet binnen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wat jammer! Hopelijk hebben ze we producten snel ;)

      Delete
  2. Deze producten lijken mij erg fijn! Ik kan niet wachten tot ik weer wat op heb gemaakt uit mijn douchegel/body butter stash, want dan mag ik pas wat kopen van mijzelf!

    ReplyDelete
  3. Het lijken me echt heel fijne producten! Ik ben er zelf super benieuwd naar ;)

    ReplyDelete