12 June 2015

ShirtsofCotton t-shirt (voor mannen)!

Vandaag eens iets heel anders op m'n blog. Ik werd gecontacteerd door de webshop ShirtsofHolland of ik geïnteresseerd was om één van hun t-shirten te ontvangen. Met Vaderdag dat er alweer zit aan te komen, leek het me wel fijn om iets over hun T-shirts te schrijven. Kijk snel even mee...


Samen met het t-shirt kreeg ik een brief met wat meer informatie over het merk. Wat me enorm aansprak was dat ShirtsofCotton enorm gelooft in crowdlistening. Vooraleer hun T-shirts werden gemaakt, zaten ze samen met 10 mannen om zo te weten te komen wat voor hen een perfecte t-shirt is. En zo gezegd, zo gedaan. Het t-shirt is extra lang, licht getailleerd, heeft een lichte stretch en is zacht. Verder zou hij lang goed blijven dankzij een extra stevige en langere katoenvezel én krimpt en lubbert hij niet. Allemaal fijne eigenschappen dus!

Om een goed beeld te kunnen geven van het t-shirt heb ik m'n vriend even als model gebruikt. Het t-shirt is vooral bedoeld om onder een hemd te dragen, maar persoonlijk vind ik dat je hem even goed gewoon zo kan dragen. M'n vriend en ik zijn erg enthousiast over dit t-shirt! Hij voelt inderdaad erg zacht aan en fijn dat hij wat langer is. Sommige T-shirts kunnen echt zo'n diepe V-hals hebben, wat mijn vriend helemaal niet leuk vind, maar deze is gewoon perfect voor hem! Heb je liever toch een diepere V-hals? Of misschien gewoon een ronde hals? Die kan je ook krijgen!
Prijs: € 18,95 - Verkrijgbaar: Het t-shirt kan je kopen via de webshop ShirtsofCotton en is verkrijgbaar in wit, grijs en zwart.

Ben je nog op zoek naar een leuk Vaderdag cadeautje? Of een leuk extratje om te geven? Dan kan je eens rondkijken op hun webshop! Zeker een aanrader!

Follow me:
-- Ik kreeg dit t-shirt om te reviewen. Dit heeft echter geen invloed op mijn mening en wat ik erover schrijf.



2 comments:

  1. Wow deze hemden zien er leuk uit!

    x karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Leuk t-shirt! Hij kan inderdaad gewoon prima zo los worden dragen (het lijkt mij ook wel wat warm om er nog iets overheen te dragen in de zomer)!

    ReplyDelete