24 June 2015

✿ Rimmel Nagellak by Rita ora!


Rita Ora bracht een aantal nagellakken uit onder het merk Rimmel. In totaal bracht ze 12 verschillende kleurtjes uit, maar ik koos er enkel twee uit. Benieuwd? Kijk snel even mee.


De nagellakjes komen in de standaard Rimmel flesjes, alleen deze keer kan je ze herkennen aan de madeliefjes en de handtekening van Rita Ora. In totaal bestaat de collectie uit 12 kleurtjes. Ik koos er twee uit: 860 Bestival Blue & 408 Peachella.
Ik heb niet zoveel nagellak van Rimmel in m'n collectie, na deze gebruikt te hebben snap ik eigenlijk niet waarom ik er niet meer van heb. Het kwastje is redelijk breed, waardoor je de nagellak makkelijk en snel kan aanbrengen. Bovendien dekt deze nagellak erg goed! Met één laagje heb je al een redelijk goede dekking, maar ik breng liever altijd twee laagjes aan - You know, om zeker te zijn. En deze blijft ook lange tijd mooi zitten! Perfect voor de aankomende festivals dus ;).
Wat ik ook erg fijn vind aan deze lakjes is dat de kleur in het potje echt de kleur is wat je op je nagels krijgt. Bij sommige nagellakken kan je echt een verschil zien tussen de kleuren, maar niet bij deze!

 
860 Bestival Blue is een mooi hemelblauwe kleur. Erg schattig voor de zomer!

 
408 Peachella is dan weer een prachtige perzikkleurtje. Het is een meer zachtere kleur, maar dat vind ik tegenwoordig leuker om te dragen dan echt van die opvallende kleuren.
 
Ik ben erg tevreden met de kwaliteit en kleuren van deze nagellakjes! De collectie van Rita Ora heeft nog 10 andere leuke kleurtjes, en er zijn er een aantal die ik zeker nog aan m'n collectie wil toevoegen!

Prijs: € 3,99 - Verkrijgbaar: Bij het Kruidvat.
 
Wat vind jij van de collectie van Rita Ora?

Follow me:
 
 

2 comments:

  1. wow vooral de blauwe kleur is erg leuk! goede review!

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Amazing post and after a long break I am officially back and thank you so much for your support!! I deeply appreciate it ;)
    My Lyfe ; My Story
    @MyLyfeMyStory
    @MyLyfeMyStoryBlog

    ReplyDelete