01 June 2015

Mei ♡ Empties!



Artikels over opgebruikte producten vind ik altijd erg fijn om te lezen. De producten zijn volledig op, dus je kan echt een goede review erover schrijven. Deze maand heb ik er niet zoveel helemaal opgebruikt, maar toch een aantal die ik graag aan jullie wil tonen. Let's start!



Deze kaars kocht ik in de Blokker voor € 8,99. Op de foto is het misschien niet zo duidelijk, maar het is echt een super grote kaars! De geur argan en mango is een erg lekkere, tropische en zoete geur. Het enige wat ik jammer vond met deze kaars, is dat hij zo snel helemaal opgebrand was!


De Shower Gel van Cien in Destionation Rio de Janeiro was één van de limited edities die Lidl had. En deze was echt m'n favoriet ervan! Hij heeft zo een lekkere, vanille geur! Love it!
Als tandpasta gebruik ik eigenlijk altijd de Party Sparkle Withening Toothpaste van Pearl Drops. Deze ga je dus waarschijnlijk nog vaker zien verschijnen tussen m'n empties, deze stond ook tussen m'n empties van april trouwens!
Als je je make-up brushes wilt reinigen, is het het beste om hiervoor een milde shampoo te gebruiken. Ik gebruik hiervoor graag de babyshampoo van Zwitsal.
In m'n vorige empties toonde ik dat ik m'n geliefde Bioderma Sensibio H2O Miccelair Water. Ik had nog deze mini-versie ervan staan, maar deze is nu ook al weer op!
Als laatste heb ik de reinigingsdoekjes van het Kruidvat ook alweer opgemaakt. Deze zijn speciaal voor de droge en gevoelige huid en ik vind ze best fijn om te gebruiken.

Welke producten heb jij opgemaakt? Ik ben benieuwd!

Follow me:

 

3 comments:

  1. Ik moet dringend eens iets van Cien uitproberen, ik hoor er zoveel goeds van!

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ik gebruik ook altijd de babyshampoo van zwitsal voor mijn kwasten, heerlijk :)

    ReplyDelete
  3. Leuke producten heb je opgemaakt! Ik gebruik ook altijd babyshampoo voor mijn kwasten, alleen ik heb altijd het goedkoopste merk dat de Kruidvat heeft!

    ReplyDelete