18 June 2015

Kruidvat Shoplog!


Vandaag heb ik weer een shoplog van de Kruidvat voor jullie. Ik was er laatst nog eens omdat mijn dagcrème bijna op is - elk excuus is goed om naar de Kruidvat te gaan ;) - en nam nog een paar andere leuke goodies mee naar huis! Benieuwd? Kijk snel even mee.


MIXA ANTI-UITDROGING HYDRATERENDE DAGCREME


Laten we beginnen met de reden waarom ik naar het Kruidvat moest! Ik denk dat dit de eerste keer is dat ik een dagcrème opnieuw ga kopen - Dus voor mij wil dit veel zeggen! Ik heb een hele droge T-zone, maar deze dagcrème helpt het zo mooi gehydrateerd te houden. Gewoon een super crème!

HERBAL ESSENCES CLEARLY NAKED VOLUME CONDITIONER

Ik zag deze conditioner liggen en ik was er gewoon meteen benieuwd naar - Ik kan namelijk zeker wat meer volume in m'n haar gebruiken! Wat me ook enorm aansprak was dat hij geen parabenen en kleurstoffen bevat. Verder heeft hij een lekkere en vooral subtiele geur.
 
SPA SECRETS SHOWER GEL & BODY CREAM


& Ofcourse nam ik een paar producten mee van de nieuwe Spa Secrets lijn van het Kruidvat! Ik koos om de shower gel en body cream mee te nemen uit de Miracles of Bali geurlijn. Als je eens in het Kruidvat bent, moet je hier zeker eens aan ruiken - Deze geurlijn heeft zo'n lekkere, tropische geur! Je kan m'n review over de twee producten hier lezen en ik kan al niet wachten om de andere geuren van Spa Secrets eens te proberen!

ESSENCE MAKE-UP


Van Essence nam ik ook een paar dingetjes mee. Allereerst wilde ik enorm graag de Stay All Day Concealer proberen omdat ik hier heel wat goeds al over heb gehoord! Ik was ook nog eens toe aan een nieuwe lipstick en koos ervoor om de kleur 16 I am Yours! mee te nemen. Ik zag ook dat de limited editie #Secret Party er lag, er zat niet echt iets tussen wat me aansprak om mee te nemen, behalve dan deze kabuki brush! Hoe adorable zijn die flamingo's? Ik kon hem gewoon niet laten liggen!

NYC FANCY DOTTY NAGELLAK & MAYBELLINE BROW DRAMA SCULPTING BROW MASCARA


En dan zijn we weer aan de laatste twee producten! Ik zag een nieuwe nagellak van NYC staan, en ik als nagellak-lover moest er wel eentje meenemen. De Fancy Dotty nagellakjes komen in drie verschillende kleuren, maar ik besloot om er maar eentje mee te nemen: 001 Greenwich Godddess, een speelse witte kleur met zwarte bolletjes er doorheen.
En tot slot, wederom een productje waar ik al veel goeds over hoorde, de Browdrama Scultping Brow Mascara in de kleur medium brown. Het zou je wenkbrauwen shapen & tegelijk ook een subtiel kleurtje geven. Ik ben hem momenteel nog volop aan het testen, maar binnenkort komt hier zeker een review over!

-- DE PRIJZEN --
Mixa Anti-uitdroging dagcrème € 6,46
Herbal Essences Clearly Naked Volume Conditioner € 2,99
Spa Secrets shower gel € 2,99
Spa Secrets body cream € 4,99
Essence conecaler € 2,59
Essence Lipstick € 2,39
Essence Kabuki Brush € 4,59
NYC Nagellak € 2,49
Maybelline Browdrama Sculpting brow mascara € 8,99
 
Heb jij onlangs nog iets geshopt in het Kruidvat?

Follow me:
 
 

 

4 comments:

  1. Mooie spulletjes heb je gekocht. Ik ben erg benieuwd hoe de concealer van Essence jou zal bevallen, hier ben ik namelijk ook erg benieuwd naar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik ben er best tevreden mee! Hij blijft de ganse dag goed zitten en geeft een goede dekking!

      Delete
  2. Die kabuki is zooooo leuk! Ik ben ook erg nieuwsgierig naar die Spa Secrets producten!

    ReplyDelete
  3. Die Spa Secret producten lijken me echt heerlijk! Leuke aankoopjes!

    ReplyDelete