06 June 2015

Instapics ❤ Mei 2015!




Ik kan het nooit geloven hoe snel een maand voorbij vliegt! Maar toch is het zo, mei is weer voorbij en de eerste week van juni is alweer gepasseerd. Benieuwd naar mijn Instagram foto's van de voorbije maand? Neem dan snel een kijkje verder!


Elke maand begint telkens met het tonen van m'n empties en favorieten. Hier kan je mijn opgebruikte producten nog eens herbekijken.


Van Lidl kreeg ik een erg leuke verrassing voor Moederdag: 2 boeketten met prachtige bloemen. Hier toon ik er eentje, maar de andere was net zo mooi!

Deze slipons draag ik de laatste tijd erg vaak omdat ze zo comfy zitten en er nog eens erg leuk uitzien ook! Lees hier m'n artikel over deze slipons van Crinkles.


De scrub van Kruidvat heeft een lekkere zoete geur, maar ik ben zelf meer voor de frissere geuren als het op scrubs aankomt. Dus deze van Rainpharma is meer m'n favoriet! Lees hier m'n review over beide scrubs nog eens terug.


Het was zo'n lange tijd geleden dat ik nog eens in het Kruidvat was! Maar ik wilde m'n haar nog eens kleuren en had een nieuw pakje reinigsdoekjes nodig. Ofcourse kwam ik met nog wat andere dingen buiten! Benieuwd naar wat ik kocht? Bekijk m'n shoplog hier nog eens.

 
Bij de Action kocht ik een setje voor kruiden te groeien. En ja hoor, ze beginnen te groeien! Ik weet niet precies meer welke van de drie deze is, maar ondertussen is hij nog meer gegroeid! Leuk!


M'n tweede talk artikel ging over "je haar nooit meer wassen". Wat vind jij hiervan, zou jij deze beslissing ooit nemen? Laat het me hier weten! Ik ben benieuwd.


Weekends kunnen soms toch zo hectisch zijn. Soms is het echt eens fijn om gewoon rustig je nagels te kunnen doen en te ontspannen!


23 mei was het mijn verjaardag en had een klein feestje voor een paar vrienden bij me thuis. Altijd leuk om m'n besties te zien! Het was dan ook een erg gezellige avond!


Toen ik in het Kruidvat was, ontdekte ik de limited editie 'Kaviar Gauche'. Ik nam er dit prachtige pallettje van mee naar huis en schreef hier wat ik er van vond.


Als laatste toonde ik nog mijn favorieten van de maand mei! Het zijn er niet veel, maar I love them alot!

Wat deed jij voor leuks de voorbije maand?

Follow me:
 
 

5 comments:

  1. Leuk om te zien! Zo leuk dat je ook twee boeketjes van Lidl hebt ontvangen. Mijn mama en ik hebben de bloemen echt lang kunnen houden. En jij? Ik vind je slip ons heel mooi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ze bleven echt enorm lang mooi! Was echt verbaasd ;p!

      Delete
  2. Wauw, wat een prachtige foto's! :)

    ReplyDelete
  3. Leuke foto's! Nog gefeliciteerd met je verjaardag ook!

    ReplyDelete