09 June 2015

Easy Snacks: Framboos met Chocolade!


Ik vind het zo fijn om gewoon op Pinterest rond te snuffelen. En dan vooral naar leuke nailarts, DIY's en decoratie ideetjes te kijken. Maar wat ik ook heel erg leuk vind, is om healthy snacks en makkelijke receptjes op te zoeken. Daarom wil ik jullie vanaf nu ook wat snack ideetjes en recepten tonen! Vandaag start ik met een erg lekkere, maar ook gezonde en makkelijke snack. Lijkt dit je leuk? Of beter gezegd lekker? Neem snel een kijkje verder...



Ik denk dat dit echt één van de makkelijkste 'receptjes' is en je hebt er maar twee ingrediënten voor nodig: Frambozen en chocolade. Voor de chocolade gebruik ik deze Callets Dessert chocolade van Jacques, vanwege de vorm is deze gewoon het makkelijkste.


Het is heel simpel: Je neemt een chocolaatje en doet dit gewoon in de framboos! Erg lekker, de frambozen waren nog iets aan de zurige kant, maar de combinatie met de chocolade maakte het gewoon lekker!

Wat is jouw favoriete snack?

Follow me:
 

2 comments:

  1. Wow zo simpel, dat ik er nooit aan gedacht heb!? Frambozen en chocolade moeten gewoon heerlijk zijn samen!

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ohh wat ziet dit er lekker uit zeg!

    ReplyDelete