10 June 2015

De zonneproducten van Cien!


Hi all! Een lange tijd geleden kreeg ik deze opgestuurd van de Lidl. Toen hadden we af en toe eens een warme dag, maar vooral nog slecht & kouder weer. Ondertussen heb ik ze toch allemaal eens kunnen testen en vandaag deel ik met jullie wat ik van de producten vind!


ZONNEMELK CLASSIC FACTOR 10 (500ML - € 4,49) en FACTOR 30 (250 ML - € 3,99)


Als eerste kreeg ik twee zonnemelken. De zonnemelk met factor 10 heeft een lage bescherming en komt in een veel grotere verpakking dan die met factor 30 (wat een hoge bescherming geeft).  Beiden zijn ze waterbestendig en bevatten ze ook vitamine E.
De zonnemelk is, zoals de naam het zelf al zegt, een witte, vloeibare melk die makkelijk uitsmeert op het lichaam en die typische geur heeft van zonnecrème.
AFTERSUN LOTION (500ML - € 3,79)


Het is niet enkel belangrijk om je in te smeren voor je in de zon gaat, maar ook als je uit de zon komt. De after sun lotion van Cien is een intensieve moisturizer. Hij komt niet in een gele verpakking zoals de rest van de zonneproducten, maar in een licht blauwe. Erg goed om ze meteen te onderscheiden van elkaar!
Deze lotion is een lichte crème met een lekkere, zoete geur. Erg fijn om een dagje zonnen af te sluiten met het aanbrengen van een lekker ruikende, hydraterende crème die nog eens lekker koel aanvoelt!
ZONNECREME CLASSIC FACTOR 10 & 20 (100ML - € 1,69) - ZONNECREME SPORT FACTOR 30 (75ML - € 3,99) - ZONNECREME ANTI-AGEING FACTOR 25 (75ML - € 3,99)

Ik kreeg ook nog een paar tubes zonnecrème. De formule van deze is wat dikker dan die van de zonnemelk. Het is maar naar wat je voorkeur uitgaat eigenlijk. De zonnecrème komen in kleine tubes, wat misschien wat handiger is om mee te nemen op vakantie.
Ik kreeg drie varianten: Classic, sport en anti-ageing.
Classic kreeg ik met factor 10 en 20, ze hebben dus een lage en medium bescherming. Beiden zijn ze ook waterbestendig en bevatten ze sheaboter wat ook weer de huid hydrateert.
De variant sport heeft factor 30 en geeft een hoge bescherming. Het verschil met de classic is eigenlijk dat deze nog extra waterbestendig is.
Tenslotte kreeg ik de variant anti-ageing. Deze is voor het gezicht en hals, is waterbestendig en beschermt tegen voortijdige huidveroudering door UV-licht.
TRANSPARANTE ONZICHTBARE ZONNESPRAY (250ML - € 3,99)


Als laatste, mijn favoriet van alle producten: de transparante & onzichtbare zonnespray! Doordat deze in een spray komt, is hij erg makkelijk en snel aan te brengen. Deze heeft factor 20, een medium bescherming dus. Wat ook fijn is aan de spray is dat hij niet vettig aanvoelt en snel in de huid trekt.


Ja, ik ben erg te spreken over deze zonneproducten van Cien! Ze zijn erg fijn, en Lidl geeft je een ruim assortiment aan verschillende producten tegen kleine prijzen. Ik ben er zeker van dat jij hier ook iets zal tussen vinden wat je erg fijn zal vinden!

Wat is jouw favoriete zonneproduct?


Follow me:
InstagramBloglovinTwitter

-Ik kreeg deze producten om te testen. Dit heeft echter geen invloed op mijn mening en wat ik erover schrijf.

2 comments:

  1. Daar ik niet snel verbrandt, gaat mijn voorkeur naar de transparante zonnecreme!

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ze klinken wel goed, alleen gebruik ik zelf het liefst factor 50 omdat ik extreem snel verbrand!

    ReplyDelete