22 June 2015

100% Mini Me Juices van de Action!


Hoi allemaal! Hopelijk hadden jullie een fijn weekend. Laatst toonde ik jullie al deze 100% Mini Me juices van de Action in een shoplog. Vandaag laat ik jullie wat meer weten over deze juices en wat ik ervan vind!



De 100% natuurlijke drankjes komen in een kleurrijke, kartonnen verpakkingen en je koopt ze telkens per drie. Er zijn drie verschillende smaken en elke smaak heeft ook z'n eigen kleurtje waaraan je ze kan herkennen. Alledrie bevattten ze vooral appelsap, maar daarbij werden nog verschillende andere smaakjes toegevoegd.
Do the monkey  bestaat uit appel, sinaasappel, banaan en wortel, en deze is daarmee ook de meest fruitige smaak van de drie.
Sweet About Me bevat appel, banaan, wortel en rode biet. Deze vind ik zelf de lekkerste! Als je een beetje bang hebt van de rode biet erin, eigenlijk smaak je deze helemaal niet.
Juicy Fruit bevat onder andere appel, banaan, framboos en rode biet. Deze is ook erg lekker en heeft een meer subtiele bessen smaak. Ook bij deze smaak je de rode biet niet echt.
Ik vind deze sapjes erg lekker, de appel is bij alledrie het meest overheersend, maar ze hebben alledrie toch hun eigen subtiele, extra smaken. Lekker!

Prijs: 0,99 | Verkrijgbaar: Bij de Action!

Wat vind jij van 'healthy juices'?

Follow me:




No comments:

Post a Comment