24 May 2015

Wishlist #01!

Wishlists was een artikel dat ik vroeger erg graag schreef. Gewoon lekker beetje rondsurfen op het internet, kijken wat er nieuw is en een leuke lijst opstellen met dingetjes die ik wel graag zou hebben. Vraag me niet waarom ik dit lange tijd niet meer doe, want ik weet het zelf niet! Maar vandaag is een beetje een luie dag geweest, dus besloot ik er nog eens eentje te maken ;). Kijk snel even mee...


1 - H&M Metalen mand (€ 9.99) - Als het op interieur aankomt is koper echt in en ik moet toegeven dat ik een beetje verliefd aan het worden ben op deze trend. Hoe mooi ziet deze er uit? Ook erg leuk om foto's in te nemen van bv. favorieten of empties!
2 - H&M Scented Candle in Juicy Citrus (€ 7,99) - Ja, nu we een H&M webshop hebben in BelgiĆ« kan je dus ook dingetjes bestellen van de home collectie - *vreugdesprongetje*. Kaarsen kopen afgaande op de geur dat erop staat, is een beetje risky. Maar ik heb het gevoel dat dit zo'n lekkere frisse geur gaat zijn! Perfect voor de zomer!
3 - Klorane Smoothing & Relaxing Patches (€ 11,15) - Ok, deze moet ik gewoon proberen! Lijkt me super om eens te gebruiken tijdens een me-time momentje.
4 - Serena's stijlgids (€ 22,50) - Je kent Serena misschien wel van beautylab.nl, een erg leuke blog met fijne reviews, DIY's, receptjes, etc. Je kan je wel voorstellen dat ik daarom heel graag haar boek zou lezen!
5 - Modemusthaves.nl Rocky Girl Boxing Gloves (€ 39.95) - Sinds kort doe ik samen met m'n vriend kickboksen. En hoe adorable zien deze pink boxing gloves eruit? M'n hart smelt!
6 - Lush Big Shampoo (€ 18,25) - Ik heb erg fijn haar en daardoor ook weinig volume. Deze shampoo zou, door het hoge gehalte aan zeezout, veel volume moeten geven. Lijkt me het proberen waard!
7 - The Body Shop Honey Bronze Tinted Leg Mist (€ 20,00) - Nu de zomer eraan staat te komen, is dit echt een musthave product! Heb er ook al veel goeds over gelezen!

Follow me:


No comments:

Post a Comment