19 April 2015

Essence Longlasting Lipstick Nude!


Een tijdje geleden bracht Essence een aantal nieuwe lipsticks uit in hun assortiment. Dit waren de nude lipsticks en ik was er erg benieuwd naar! Vandaag laat ik jullie weten wat ik van ze vind, kijk snel even mee!
A while ago, Essence came out with a few new lipsticks in their range of products. These were the nude lipsticks and I was curious to see what they were like! Today I am letting you guys know what I think of them, take a look with me!



De verpakking vind ik meteen al fijn. Normaal komen de lipsticks van Essence in zwarte hulsen, maar deze keer komen ze in de nude kleurtjes van de lipsticks zelf. Super om meteen de kleuren te herkennen in je stash!
I already love the packaging immediately, Normally the Essence lipsticks come in black packaging, but this time they came in the nude colors from the lipsticks. Awesome to recognise the colors in your stash!


In totaal zijn er vijf kleurtjes. Ik koos er twee uit: 03 Come naturally (links op de foto) een koelere nude kleur en 05 Cool nude (rechts), wat een warmere kleur is. Ookal lijken deze twee erg op elkaar vind ik, ik vond ze toch beiden hele mooie kleuren. De andere drie kleuren die beschikbaar zijn vind ik persoonlijk te licht.
In total there are five colors. I choose two: 03 Come naturally (left on the picture) a colder nude colors and 05 Cool nude (on the right), which is a more warmer color. Although I find them looking really similar, I love these two gorgeous colors. The other three colors that are available I find a bit too light personally.

05 Cool Nude - 03 Come naturally

De lipsticks hebben een goede pigmentatie en zijn echt die 'my lips but better' kleurtjes. En I love dit soort kleurtjes! Maar om ze nu echt longlasting te noemen... Daar ben ik het niet zo mee eens.
The lipsticks have a great pigmentation and really are those 'my lips but better' colors. And I love these type of colors! But to call them longlasting... I don't really agree with that.


De Essence Longlasting Lipsticks Nude zijn verkrijgbaar bij de Kruidvat voor € 2,39.
The Essence Longlasting Lipsticks Nude are available at Kruidvat for € 2,39.

Follow me:


3 comments:

  1. Leuke kleurtjes! Ik heb Cool Nude zelf ook in mijn bezit en Come Naturally staat nog op mijn wishlist. Echt de perfecte my lips but better kleurtjes.

    ReplyDelete
  2. Come Naturally vind ik er wel erg mooi uitzien! :) Uit deze nude lijn heb ik nog geen lipsticks geprobeerd, maar de gewone Longlasting Lipsticks van Essence vind ik wel erg fijn!

    ReplyDelete
  3. Ik vind dat de kleurtjes er erg mooi uitzien! :)

    ReplyDelete