28 December 2014

Plog ❤ Saturday 27/12/14


De laatste tijd zie ik vele bloggers 'ploggen'. In een plog toon je je dag met foto's. Het leek me leuk om dit ook eens zelf te doen, dus gisteren besloot ik m'n dag vast te leggen op camera. Enjoy!
Lately I see a lot of bloggers 'plog'. In a plog you show your day in pictures. It looked fun to do it myself, so yesterday I decided to capture my day on camera. Enjoy!


Ik had verlof sinds woensdag en tijdens m'n vrije dagen nam ik de kans om elke dag te trainen. M'n favoriete outfit hiervoor is een strakke trainingsbroek met een losse t-shirt en m'n comfy Nikes.
I had vacation sinds Wednesday and on my days off I took the opportunity to train. My favorite outfit to work out is a tight gympants with a loose t-shirt and my comfy Nikes.


Toen ik uit het raam keek was het beginnen sneeuwen! De eerste sneeuw van deze winter!
When I looked out of the window I saw it had started snowing! The first snow of this season!


Ik heb een grote collectie mutsen, en met dit weer moest ik er eens doorgaan en er een leuke uitzoeken voor de dag!
I have a big collection of hats, and with this weather I had to go through it and find out a nice one for the day!


Onze kat is echt een schatje maar ook een diva. Ze vind het super om in en op dozen te zitten en zich erachter te verstoppen. Echt een grapppig zicht soms!
Our cat is a cutie but also a diva. She loves sitting in and on boxes and hiding behind them. Really funny sometimes!


Tijd voor m'n middagmaal! Ik probeer gezonder te eten en meer slaatjes. Deze mix van sla met komkommer en tomaat is simpel maar oh zo lekker!
Time for lunch! I am trying to eat more healthy and more salads. This mix of lettuce with cucumber and tomato is so simple but oh so good!


Ik denk dat het tijd is voor de kitty balls om naar buiten te gaan!
I think it is time for the kitty balls to go outside!


Later op de dag kreeg ik wat honger. Een favoriete snack van me is Greek yoghurt met honing en fruit. Vandaag koos ik een appel (Pink lady's!).
Later on the day I got a bit hungry. One of my favorite snacks is Greek yoghurt with honey and a piece of fruit. Today I choose an apple (Pink lady's!).


Het leek eerst alsof de sneeuw niet zou blijven liggen, maar langzamerhand begon ons gras er witter uit te zien!
At first it seemed as if the snow wasn't gonna stay, but slowly our grass started to look whiter.


In de namiddag gingen we even langs de winkel Brandsss in Dendermonde, waar m'n vriend nog een leuke winterjas vond.
In the afternoon we passed by the shop Brandss in Dendermonde, where my boyfriend found another nice winterjacket.


Time to cook!


Vandaag aten we spaghetti bolognese, m'n lievelingseten!
Today we ate spaghetti bolognese, my favorite!


Na het eten hadden m'n vriend en ik nog een gezellige avond, maar voor ik ga slapen kijk ik graag nog iets. De laatste dagen ben ik Gossip Girl opnieuw beginnen kijken. Love it!
After dinner my boyfriend and I had a nice evening, but before I go to sleep I like to watch something. Lately I started watching Gossip Girl again. Love it!

Have a nice Sunday!


No comments:

Post a Comment