26 December 2014

Merry Christmas!

Merry Christmas! Hopelijk hadden jullie een fijne kerst... Je hebt het misschien al opgemerkt, dit jaar was m'n blogmas one big fail. Sinds oktober heb ik een voltijdse job en ik ben nog steeds aan het zoeken naar een goed blogschema om beiden te combineren. Ook heb ik een mega blogdipje gehad... Na lang nadenken, is het tijd geworden om grote veranderingen te maken hier en daar ga ik me de komende dagen/weken ook mee bezighouden. 2015 word een nieuwe start hier bij Jamelle!
Merry Christmas! I hope you all had a nice Christmas... You might have noticed it already, but this year my blogmas was one big fail. Since October I have a fulltime job, and I am still searching for a good blogging schedule to combine both. I also had a major low period regarding my blog... After thinking a lot, I figured out it has become time to do some major changes around here and that is what I will be working on the next days/weeks. 2015 will be a new start here on Jamelle!

No comments:

Post a Comment