12 December 2014

Blogmas Day 10: Cadeautip - Webshop Marington!




Laatst deed ik een DIY Christmas Gift Guide, maar misschien heeft niet iedereen graag een DIY cadeau. Als dit het geval is, kan je eens rondkijken op de webshop van Marington, ik ben zeker dat je iets leuks gaat zien!  Een nieuwe tas nodig voor je werk? Of zoek je een leuke rugzak voor school? Vertrek je binnenkort op reis of heb je een nieuwe laptoptas nodig?  De webshop van Marington biedt een ruim aanbod aan verschillende modellen;  neem zelf maar eens een kijkje tussen hun aanbod tassen.

Hier zijn alvast een aantal van mijn favorieten:


Ik heb er nu enkel modellen uitgekozen in donkerdere kleuren, omdat dit mijn persoonlijke smaak is. Maar Marington’s webshop beschikt evengoed over kleurrijke modellen. Ook  hebben ze niet alleen damestassen, maar ook herentassen. Hun collectie herentassen beschikt over een ruim assortiment schoudertassen, rugzakken, ipad tassen, etc die perfect zijn om mee te gaan werken of naar school te gaan bijvoorbeeld.

Hier zijn een paar van m’n favorieten:




Wat mij vooral aanspreekt aan deze webshop is dat de tassen gemaakt worden van kwaliteitsvol leer, hierdoor vallen ze dan ook in een hogere prijsklasse. Maar let’s face it, als je kwaliteit wil, moet je ook wat meer betalen. Een echte leren tas betekend ook dat deze langer mooi blijft en dat je ze voor jaren hebt! Zoals je ook aan mijn keuzes van modellen kan zien hebben ze echt voor elk wat wils. Zo hebben ze niet enkel handtassen, maar ook leuke rugzakken, reistassen, aktetassen, laptoptassen, etc. Wat ook leuk meegenomen is, is dat er op een aantal van de tassen momenteel kortingen zijn. Behalve de prachtige collectie tassen, kan je bij Marington ook terecht voor onder andere portemonnees, sieraden, plaids, muursticker, enzovoort.

Ken jij de webshop Marington al? Wat is jouw favoriete tas? Of vind je iets anders leuk in de webshop?

1 comment:

  1. Great picks! Love the Donkerbruin's bag :)

    www.delhidaffodil.com

    ReplyDelete