04 November 2014

InstaPics 📷 October 2014!



Oktober was weer een maand waar ik weinig foto's op Instagram postte. Soms gaat het gewoon zo aan me voorbij. Maar goed, het was best een goede maand, vooral het einde dan vooral. Vorige week woensdag mocht ik beginnen werken op men nieuwe werk en dan was er nog de Halloweenparty!
October has been another month where I didn't post that much pictures on Instagram. Sometimes I just forget or am not in the mood for it. But anyways, it has been a good month, especially the end. Last week Wednesday I started at my new job and then there was the Halloween party!


Er kan geen maand voorbij gaan zonder een foto van onze kat!
The month can't go by without posting a picture of our cat!


Jullie weten het misschien wel, ik hou ervan om nieuwe drankjes te proberen. Van Old Jamaica ken ik het ginger beer al, wat heel lekker smaakt, maar toen we laatst bij de Carrefour waren zag ik deze Cream Soda ervan. Echt lekker!
You might know that I love trying out new drinks. From Old Jamaica I already knew the ginger beer, which tastes really good, but when we were at Carrefour I saw this Cream Soda. Really good!



Ik postte twee leuke herfst nailart op men Instagram. Je kan ze ook op men blog vinden: Easy autumn nailart & Autumn dots!
I posted two cute fall nailarts on my Instagram. You can also find them on my blog: Easy Autumn nailart & Autumn dots!



De Ikea was op een zondag open, dus besloten men vriend en ik om er nog eens naartoe te gaan! Je gaat er echt nooit buiten met niets!
On a Sunday Ikea was open, so my boyfriend and I decided to go there! But you never get out of there without anything!


Deze heb ik eigenlijk op 1 november gepost, maar omdat hij van Halloween is besloot ik hem hierbij te plaatsen! 
This one I actually posted on the 1st of November, but because he is taken on Halloween I decided to put him here!

No comments:

Post a Comment