06 September 2014

Instagram Tag!


Lang geleden dat ik nog eens een tag deed! Ik kwam onlangs deze Instagram tag tegen en vond hem wel leuk om te doen!
It has been a long time since I did a tag! So recently I cam across this Instagram and thought it would fun to fill in!

❤ Wat is je Instagram gebruikersnaam en waarom?
What is your Instagram username and why?

Jamellexo - Ik wou hem gewoon dezelfde naam als m'n blog geven en 'Jamelle' was al in gebruik.
Jamellexo - I just wanted it to have the same name as my blog and 'Jamelle' was already in use.

❤ Hoeveel foto's post je gemiddeld?
How many pictures do you post?

Goh, valt een beetje te zien. Soms is dat al wat meer, soms wat minder. Maar pak zo'n 10 à 15 misschien per maand.
It depends. Sometimes I post more, sometimes lesser. But take like 10 or 15 in a month.

❤ Laat je favoriete Instagram foto zien.
Show your favorite Instagram picture

     
Het zijn er twee geworden! De eerste vind ik gewoon zo'n schattige foto van onze kat en op de tweede vind ik de kleuren van de nailart gewoon super uitkomen!
I have two favorites! I think the first one is such a cute picture of our cat and I love how the colors are on the second one!

❤ Laat de Instagram foto zien met de meeste likes.
Show the Instagram picture with the most likes



❤ Welke apps gebruik je in combinatie met Instagram?
Which apps do you use with your Instagram?

Eigenlijk gebruik ik meestal gewoon de filters van Instagram zelf. Ik heb wel een aantal apps op m'n telefoon staan (Photo Studio - A Beautiful Mess - Instaframe - Instabokeh), maar gebruik ze echt bijna nooit.
Most of the time I just use the filters from Instagram. I have a few apps on my phone (Photo Studio - A Beautiful Mess - Instaframe - Instabokeh), but I hardly ever use them.

❤ Welke celebrities volg je?
Which celebrities do you follow?

Jarren Benton - C-Kan - Krizz Kaliko - Hopsin - Snooki   

❤ Welke Instagram filter gebruik je het meest?
Which Instagram filter do you use the most?

'Amaro' vind ik super!
I love 'amaro'!    

❤ Welke #Hashtags gebruik je het meest?
Which #Hashtags do you use the most?

Goh, ik denk instafood, instacat, cute, nailart.  
Ik think that would be instafood, instacat, cute, nailart.

❤ Laat je laatste Instavideo zien.
Show you latest Instavideo.

Video's heb ik er nog niet opgezet!
Didn't put any videos yet!   

❤ Welke dierenaccounts volg je?
What animal accounts do you follow?

Geen! Maar als je er leuke weet, mag je het me gerust laten weten in de comments ;).
None! But if you know any nice ones, you can let me know in the comments ;).

❤ Welke (grote) bedrijven volg je?
Which (big) companies do you follow?

'Gosh' omdat ik wou meedoen aan een wedstrijd ;) en 'Strange music inc', een muzieklabel.
'Gosh' because I wanted to participate to a contest ;) and 'Strange music inc', a music label.

❤ Heb je familieleden op Instagram?
Do you have relatives on your Instagram?

Nope!     

Q: Wat is jouw Instagram account?
Q: What is your Instagram account?



 

   

No comments:

Post a Comment