05 September 2014

Essence - Colour & Go Nailpolishes!


Toen ik laatst in de Kruidvat was, kon ik het me niet laten om een paar nagellakjes mee te nemen. Ik koos twee kleurtjes: 185 Candy Crush & 175 Be Berry Now!
When I was in Kruidvat the other day, I couldn't resist buying a couple of nailpolishes. I choose two colors: 185 Candy Crush & 175 Be Berry Now!


185 Candy Crush is een matte, roze kleur. Dit is voor mij een perfecte roze kleur, wat donkerder, niet té barbieroze. Toch zou ik deze kleur meer in de lente/zomer dragen. 175 Be Berry Now! is dan weer één van die perfecte kleuren voor de herfst. 
185 Candy Crush is a matt, pink color. For me, this is one of those perfect pink colors, it's a little bit darker, not too much like barbie pink. But I would wear this color more in spring/summer.175 Be Berry Now! is one of those perfect colors for fall.


Hier zie je dan nog eens de swatches van beide lakjes! 
Here you see the swatches from both nailpolishes!

(Kruidvat - € 1,69)

Q: Wat vind jij van deze kleuren?
Q: What do you think of these colors?

No comments:

Post a Comment