25 June 2014

MaxFactor @ Action!


Weer een leuke beauty find in de Action. Dit keer vond ik er een aantal MaxFactor producten!
Another awesome beauty find in Action. This time I found a couple of MaxFactor products!

1. Lipfinity Lip Colour




De kleur 184 Gleaming was eigenlijk de enigste kleur dat ik er zag. De lipfinity producten bestaan uit twee stappen: Stap 1 is het aanbrengen van de lipkleur en stap 2 is het aanbrengen van een moisturizer (wat ook ineens wat meer glans geeft). 
Op zich vind ik deze kleur meer een herfst/winter kleur. Wat ik wel super vind is dat hij je lippen echt 'stained', dus je blijft de kleur lange tijd zien.
The color 184 Gleaming is the only color I found. The lipfinity products are applied in two steps. Step 1 is applying the color and step 2 is applying a moisturiser (which also makes your lips more glossy).
To be hones, I think this is more a fall/winter color. What I do like about this product is that it really stains your lips, so you will see the color for a long time.



2. Lipsticks



Ook nam ik twee lipsticks mee. De kleur 710 Midnight Plum is weer meer een herfst/winter kleur voor me, en 825 Pink Brandy is een kleur dat ik nu zou dragen. 
De lipsticks hebben een heel goede pigmentatie maar wanneer je ze aanbrengt blenden ze ook goed met je lipkleur. Ik vind het echt hatelijk wanneer je een lipstick aanbrengt en hij blend niet goed, alsof je lippen er zijn opgeplakt (als je begrijpt wat ik bedoel). Maar deze lipsticks zijn echt goed, ik ben fan!
I also bought two lipsticks. The color 710 Midnight Plum is again more a fall/winter color, and the color 825 Pink Brandy is a color I would wear now.
The lipsticks have a great pigmentation and blend really well when applying them. I really hate it when I apply a lipstick and it doesn't blend good, like someone stuck new lips on your face (if you get what I mean). But these lipsticks are amazing, I'm a fan!



(Alle producten in Action waren € 2,49)

Q: Wat is jouw favoriet MaxFactor product?
Q: What is your favorite MaxFactor product?


1 comment: