11 March 2014

My skincare routine!


Ik denk niet dat ik jullie m'n huidsverzorgingsproducten al eerder toonde. En sinds ik een paar nieuwe producten van Yves Rocher gebruik waar ik heel tevreden over ben, wilde ik ze graag tonen!
I don't think I ever showed you guys my skincare products. And since I started using a couple of new products from Yves Rocher I am really happy about, I wanted to show them!


Lush 'Breath of fresh air' Toner Water gebruik ik altijd 's morgens (soms ook 's avonds) om mijn gezicht te reinigen. Deze toner voelt zo super en verfrissend aan!
Euromi 'Gly Ko Vitamine' gebruik ik 's morgens voor ik m'n dagcréme aanbreng. Het is een multivitaminecrème dat geschikt is voor elk huidstype. 
Yves Rocher 'Nutritive Vegetal' Dagcréme is een hele goede créme als je een droge huid hebt! In combinatie met de Euromi créme houd hij m'n huid de ganse dag goed, zonder droge plekken!
Yves Rocher 'Nutritive Vegetal' Nachtcréme is een hele dikke créme. Maar ik voel dat hij goed is voor m'n huid en goed hydrateerd.
Yves Rocher 'Nutritive Vegetal' Masker dit doe ik éénmaal per week (of soms tweemaal) en dit hydraterend masker voelt super aan!
Vaseline Lip Therapy gebruik ik maar al te graag! Het is een hele fijne lipbalm dat je lippen goed hydrateerd en voedt!

Lush 'Breath of fresh air' Toner Water is what I use in the morning (sometimes in the evening) to clean my face. This toner feel great and refreshing!
Euromi 'Gly Ko Vitamine' I only use in the morning before applying my day cream. It is a multivitamine cream that can be used for every skintype.
Yves Rocher 'Nutritive Vegetal' Day Cream is a very good cream if you have dry skin! In combination with the Euromi cream it keeps my skin without dry spots all day!
Yves Rocher 'Nutritive Vegetal' Night Cream is a very thick and rich cream. I feel he is very good for my skin and hydrates very well.
Yves Rocher 'Nutritive Vegetal' Mask I apply once a week (or twice) and this hydrating mask feels great!
Vaseline Lip Therapy I love using a lot! It is a nice lipbalm that hydrates and feeds the lips so good!


No comments:

Post a Comment