20 July 2013

Yves Rocher: Volumizing Shampoo for Fine Hair


I realised I have never posted a review about a hairproduct on here before! So here I am with the volumizing shampoo by Yves Rocher. I always like trying out different shampoos to see what they will do for my hair.
 
Ik bedacht me net dat ik hier nooit een review postte over een haarproduct! Dus hier ben ik dan met de volume shampoo van Yves Rocher. Ik vind het altijd leuk om nieuwe shampoos uit te proberen om zo te kijken wat ze veranderen aan m'n haar.


I choose this shampoo because I have really tin hair and the main thing I want my shampoo to do is to give me more volume. Thanks to the organic mauve, which is suppose to make your hair stronger, this shampoo does its job pretty nice. It also has a really amazing floral scent and it is silicone free and has for more than 98% biological ingredients.
 
Ik koos deze shampoo omdat ik echt heel fijn haar heb en het belangrijkste wat een shampoo voor mij moet doen is mijn haar meer volume geven. Dankzij de biologisch geteelde malve, wat je haar sterker maakt, doet deze shampoo zijn job redelijk goed. Hij heeft ook zo'n superlekkere bloemengeur! Bovendien is hij siliconenvrij en bevat hij voor meer dan 98% biologische ingrediënten!

(Yves Rocher - € 2,95)

No comments:

Post a Comment